Suuri kiitos Olympuksen huollon porukalle Vantaalle nopeasta toiminnasta! Salama toimii taas ja näyttö sekä linssi on kiillotettu hienoiksi.
Bonusyllärinä laatikossa tuli kasa styrokspaloja. Mitähän niistä askartelisi? :D

torstai, 4. toukokuu 2006

Arjesta ja omasta tulevaisuudesta stressaamisen vastapainona kittrennolla ylliasenteella. Eih eltn saa tehdmallitilkkua!
Kommentit