Juu. Huovutin ne huopasesta virkkaamani kädenlämmityssysteemit. Väänsin koneeseen kerralla 50 astetta ohjeen 40 sijaan, koska ajattelin, ettei virkattu neule kuitenkaan huovu niin hyvin. Mutta kas, kyllä huopui. Valtavan ylimitoitetuista hihoista tuli pienet jäykät kippurat, jotka ovat varotoimista huolimatta osittain huopuneet kiinni. En viitsi edes kuvata niitä tänne, sen verran kamalat niistä tuli. Ärh!

Pieni arkinen juhlan aihe minulla kuitenkin on. Olen vihdoin löytänyt uudet kivat silmälasinpokat! Maanantaina menen tilaamaan linssit. Mies arveli, että "pokista voi tulla ongelmia, koska ne ovat joulunpunaiset". En ole ihan varma, mitä lausunto tarkoitti. Ehkä sitä, että olen hieman neuroottinen siitä, että sävyt joihin pukeudun eivät sodi keskenään. Itse en usko, että väristä tulee ongelma, eivät ne ihan kirkuvan punaiset ole. Sirot ja metalliset, kauniit. 8)

Ei tänään täysin epäonnistumisten päivä sentään käsitöiden saralla ole. Olen valmistanut tänään pupun teddykankaasta. Pää on tosin vielä kiinnittämättä vartaloon. Teen sen valmiiksi ja kuvaan huomenna. Pupu on lähdössä 2-vuotislahjaksi maailman veikeimmälle veljentyttärelle.

P.S. Olen ihan hullun rakastunut Mieheen. Aivan puulla päähän lyöty. Jännää ja ihmeellistä, miten sen tunteen ei huomaa muuttuvan miksikään, ennen kuin toinen vaan yhtäkkiä tekee tai sanoo jotain erityistä, ja rakastuminen lyö taas pään yli kuin etelätuuli ja nostaa hattaralle leijumaan.